2014. január 24.

A paulie ujja lassan ugyan, de elkészült,

még a gomboláspánt és a nyakrész kialakítása van hátra, egyben kötve, ez érdekes lesz!


Az ujjával először alig haladtam, az első szinte szenvedés volt, a második már gördülékenyebben ment. Bele lehet jönni ebbe is, úgy látom!

A szálvezetés az ujjánál macerásabb, de a végére csak kialakult, hogy a 10 soron belül kétszer tekertem meg a vezetett fonalat, a harmadik és a nyolcadik sorban (ha nem felejtettem el).


Remélem, a kötős matekom is  kimozdul lassan a semmihez közeli állapotból, teljesen meglepett, hogy a sárgából egy gombolyag elég lesz. Az ujjaknál meg érdemes mindig új gombócot kezdeni, mert csak pár méter marad belőle (hát persze, hogy egy alig megkezdett gombóccal indultam neki az elsőnek, ami öt sorral a lusta előtt fogyott el).

11 megjegyzés:

aarkus írta...

Klassz nagyon ez a színpár, szép lesz.

Zsuzsa írta...

Annyira gyönyörű ez a kardi! Majd hozd el februárban, ha jössz!

florentine írta...

Köszi Lányok :-) Zsuzsa, remélem, tudok menni (és viszem, persze)!

Judilla írta...

Alig várom a pántot rá! ;)

MrsYarnart írta...

piszok jól néz ki már most! hova mentek februárban? :D

florentine írta...

köszönöm :-)

Éva, kötős talira :-)

Jucus írta...

Gyönyörűen alakul a kardid, én is vacillálok, hogy neki merjek-e állni.
(Javítottam a bejegyzésem, köszi, hogy benéztél!:o)

florentine írta...

Jucus, csak biztatni tudlak :-)


(Szoktam, csak ritkán hagyok megjegyzést)

Jucus írta...

Ugorj be hozzám, ha van kedved játszani!:)

florentine írta...

melyikre? az élet napos oldalán nem látok játékot. vagy csak én nem látom?

Jucus írta...

Most nézd! :)