2015. október 4.

A bento doboz régi vágyam volt,

szeptemberben kaptam egyet, és nem is én lennék, ha erről nem a táskavarrás jutna eszembe. Hát persze, hogy másnap varrtam neki egyet.


Lemértem a dobozt és ahhoz igazítottam a méreteket. A bélés színével kapcsolatban voltak kétségeim, de ez az egy vízhatlan anyagom volt, és gondoltam, egy bento doboznak szánt táska bélése igazán lehetne vízhatlan. Mire elkészült, úgy döntöttem, jó lesz.

A pöttyös anyagból fél méterem van, kiszabtam a táskának való darabot (36×56 cm), majd a maradékot feleztem, ebből lett a füle. Ehhez a mérethez legközelebb azért kicsit rövidebb és kicsit szélesebb fület szabok. Vékony vatelint is varrtam bele, hogy a rázós bicikliúton (tele van repedéssel meg hibával) ne sérüljön a doboz.


Siettemben kimaradt a patent, de szélén varrhatóval később pótoltam. 

Bő két hete tesztelem, bevált!



Kiegészítés

Ez pedig az aljára utólag varrt merevítő. Műanyag lap, vatelin, bélés. A vatelint a cipzár talppal tudtam könnyen levarrni. 

3 megjegyzés:

aarkus írta...

Nagyon jó ez a pöttyös anyag, a táska meg szuper lett megint. :-))

MrsYarnart írta...

kár, hogy nem vagyok olyan szorgalmas és céltudatos, mint te. akkor már nekem is lenne néhány táskám. vagy legalább egy, amiben az ebédem hordhatnám :) ez nagyon szép!

florentine írta...

köszönöm nektek :-)