2015. július 7.

Szinte bizsergett az ujjam,

annyira szerettem volna már valami újdonságot varrni, de mindig volt valami fontosabb. A kánikulának köszönhetően a hétvégén ki se dugtam otthonról az orromat (az élményfürdő nekem nem alternatíva, vízpart inkább, de az meg nincs), úgyhogy (majdnem) befejeztem egy két hete készülő táskát, meg összedobtam ezt a prototípust.

Két fazont kombináltam, mert ennek a táskának nagyon tetszik a külső zsebe és a fülmegoldása, de bélés nélkül készül, úgyhogy a bevásárlótáskán alkalmazottak szerint én azért varrtam bele bélést is.


A füle elég sok fejtörést okozott. Adott a hevederpánt, de itt kaland az élet*, úgyhogy varrtam helyette. Ez a kifordítós módszer elég macerás és rettenetesen gyűri az anyagot, úgyhogy a hevederpánt csak jó lehet. A zsebet belül egy köper csíkkal megerősítettem, szerintem jót tett neki.

Most a nappaliban lóg egy fogantyún és ha elmegyek mellette, mindig arra gondolok, vajon mit szól hozzá a két éve nem látott barátnőm. Meglátjuk!



*A rövidáru szabadságon, erről meg hogy értesülnék máshogy, mint hogy az ajtaján olvasom a kiírást. A függönyös tudja mi az, van is fekete, úgy általában, most éppen elfogyott, és nem, más színről ne is álmodjak! A méteráru hétfőn nyitva sincs, úgyhogy azt már útba se ejtettem a kánikulában. Maradt a fabtextil, mert ott van olyan is hogy étcsoki meg olajzöld, úgyhogy a következő táskámra már lesz hevederpánt, és nem fekete.

6 megjegyzés:

Valerie írta...

Sajnos nem en vagyok a 2 eve nem latott baratnöd de nagyon tetszik!
Üdv., Vali

florentine írta...

Vali, az biztos, mert ő nem jár erre, azért is mertem kiírni. Meglepetés lesz :-) Köszönöm szépen!

aarkus írta...

Szép nyári darab, biztosan nagy örömet okozol vele.

florentine írta...

aarkus, majd mesélek :-)

Alexa írta...

Nagyon szép, biztos vagyok benne, hogy örülni fog a barátnő. :) Én egyszer próbálkoztam egy táskával, nos, ne is beszéljünk tovább róla... :) Pedig komoly logisztikát és tervrajzokat készítettem minden eleméről és sorrendről, mégis vicces egy teremtés lett. :)

florentine írta...

Alexandra, az én fejemben még néhány hete sem volt semmi a táskavarrást illetően, ez velem még véletlenül sem történhetett volna meg:-)