2014. március 30.

Most a legszebb a kert,

ilyenkor élvezem minden percét! Még nagy a lendület és minden nap van valami újdonság.
 

A hét elején esett pár mm eső, ez pont arra volt elég, hogy a mákot megritkítsam. Kicsit sűrűn vetettem, már nem tudott rendesen fejlődni, úgyhogy 15-20 cm-es tőtávolságra egyeltem. Persze még így is sűrű, úgyhogy egy kisebb ritkítás még vár rá. 
 

A rebarbara már hozza a bimbót, hatalmas és gyönyörű virága van, de én inkább a levélnyelekre szavazok, úgyhogy hamarosan kitöröm a bimbókat.


A paradicsompalántám szépen lombosodik, most már csak az öntözésre kell figyelni, a túl sok víztől hamar megnyúlik. 


Gyerekkoromban a nagymamámnak mindig volt fűszerpaprikája, évek óta jár a fejemben. A mák tavalyi sikerén felbuzdulva idén a fűszerpaprikával fogok kísérletezni. Zöldpaprika hosszú évek óta nincs a kertben, az valahogy soha nem volt szép (vagyis inkább csak elvétve), úgyhogy van némi fenntartásom, de hátha! 10-én vetettem, aztán vártam és vártam, de végre bújik!

2 megjegyzés:

aarkus írta...

jaj, de szép képek, jó látni ez a sok életet! :-)

florentine írta...

tavasz van aarkus, ez a nagy titok :-)