2014. január 17.

Januárban kell egy játék,

úgyhogy kötöttem gyorsan egy újabb Structured alpaca cowl, és annyira jó lett, hogy a következő az enyém lesz!


Kicsit finomítottam rajta (a síkban kötésnél nem volt olyan szép a szélszem, mint szerettem volna, itt most sima szemekkel dolgoztam hátsószálas helyett, és rugalmas leláncolással láncoltam le), minden klappol!


Ki szeretné megnyerni?

Egy hozzászólást kérek a bejegyzéshez, más feltétele nincs. Ha valaki bármilyen módon (pl. fb, blog) viszi a játék hírét, kérem, jelezze a hozzászólásában, az ő neve kétszer fog szerepelni a kisorsolandó nevek listáján.

A játékra 2014. január 22-én éjfélig lehet jelentkezni. Sorsolni a random.org segítségével fogok. Ha a nyertes  2014. január 27-ig nem jelentkezik (fb üzenetben vagy a szinre pont szin kukac gmail pont com címen), új nyertest sorsolok.

30 megjegyzés:

Csöre írta...

Nagyon szeretném megnyerni!

Unknown írta...

Nagyon szép és szeretem a zöldet! Hirdetem a játékot az fb-n ;)

badicseva írta...

Nagyon klassz! Ha nyeremény hát nekem kel!!! Osztom a facebookon mindjárt! :)

Ahama írta...

:), tetszik, szeretném. Köszi a játékot. FB-n osztva.

anittik írta...

Tetszik nagyon!!! ;-) Facebookon megosztottam!

anittik írta...

Tetszik nagyon!!! ;-) Facebookon megosztottam!

Névtelen írta...

jujénénénénéééén :) viszem hírét a fészbúk-on, aztán pihi, mert holnap meg szigorlat :)
Carol voltam, pauliekötős csoport admin-társad :)

MrsYarnart írta...

remélem, szerencsét hoz a nyolcas szám. kiteszlek az oldalsávba!

MrsYarnart írta...

remélem, szerencsét hoz a nyolcas szám. kiteszlek az oldalsávba!

salamka írta...

Szeretném! Judit

Névtelen írta...

Szió :-)
Boldog lennék :-)
Köteles Évi

Anna írta...

A kedvenc színem:)köszönöm a lehetőséget. Anna

Névtelen írta...

Én is megnyerném :-) FB-n osztom :-)

Névtelen írta...

Én is megnyerném :-) FB-n osztom :-)
Haas Adrienn

Éva írta...

Szp lett, osztom : )

feleslady írta...

Csak egyszer jó lenne nyerni, az meg a mindennek a teteje lenne, ha pont ezt kaphatnának meg, mert nagggggyon tetszik! Ha mégsem muszáj leszek én is elkészíteni. :) osztottam fb-n is :)

feleslady írta...

Csak egyszer jó lenne nyerni, az meg a mindennek a teteje lenne, ha pont ezt kaphatnának meg, mert nagggggyon tetszik! Ha mégsem muszáj leszek én is elkészíteni. :) osztottam fb-n is :)

Timi írta...

Mondanom sem kell hogy imádom ezt is mint minden mást amit elkövetsz! szeretném és viszem hírét a Faceookon! :)

Valerie írta...

En is jatszom mert nekem is tetszik, nagyon!
Osztom is a blogon.
Kerdesem is lenne mindjart, az, hogy rugalmasan lekötötted, azt hogy kell? Nalam a befejezes a legnehezebb, vagy tul szoros, vagy nagyon laza... sajnos sose igyzan szep:(
Köszi es üdv.
Vali

Névtelen írta...

Yess... A lányom odalenne érte!!!
Profi munka, nagyon szép!
Üdv,
Juli

Pannouschka írta...

Nem duzzognék én sem, ha esetleg megnyerném... :-) fb-on is megosztom...

florentine írta...

aranyosak vagytok és kedvesek, köszönöm szépen :-)

Valerie, igen, a leláncolás nálam is kritikus, mostanában kezdek belejönni. Balra lent a kötős videók között megtalálod a videót (Rugalmas leláncolás, 1.20-ig pörgetheted), nagyon egyszerű és nagyon szép a végeredmény.

Judilla írta...

Nos, nem bánnám, ha az enyém lenne, mert ez a nyakmelengető nagyon pöpec darab!! :))

A Fb-on megosztottam én is a játékot!! :)

Timici írta...

Nagyon tetszik! szeretem a zöldet :)
jó lenne megnyerni :)


FB-on és a blogon is osztom ;)

Kati írta...

Épp menne az uj kabatomhoz:-) szeretnem megnyerni! Fb-n osztva.

arszi írta...

Nagyon szeretem a zöldet:) fb osztom is:)

Boróka írta...

nagyon örülnék neki! facebookon is megosztottam :-)

Zsuzsi írta...

A színe nagyon tetszik :-) és praktikus is lenne...

Névtelen írta...

szeretném!

florentine írta...

köszönöm mindenkinek, aki játszott, este jövök a nyertessel!