2013. február 5.

Először a fonalat, aztán a tűt

nem találtam hozzá, majd kimaradt a középső sor, de addig is gyakoroltam a csavarást. Nagyon jó leírás van hozzá, csak ajánlani tudom!

Az eredeti 162 szem helyett én csak 130 szemmel kezdtem, hétszer ismételve a mintát kilenc helyett, ez így apró nyaksál méret, de nagy méretben is el tudom képzelni. 


Minta: Trestle Neckwarmer by Virginia Catherall
Fonal: Barka Felhő - Nassau árnyalat - 
  extra finom merino gyapjú - 125m/50g
: 4.5 mm
Méret:  50×11 cm
Súly: 38 g

7 megjegyzés:

aarkus írta...

Hű, de szép, plasztikus, imádom az ilyen mintákat! A Felhő az egyik kedvenc fonalam, csavart mintához szerintem ideális. Nagyon tetszik!

florentine írta...

Köszi aarkus!

DorkásManufaktúra írta...

Nagyon jó lett!
Nem találom az e-mail címed sehol, nem tudok csak itt kérdezni...nem gond?
minden álmom egy horgolt gyönyörű fehér ágytakaró. szerinted hány gombolyag fonalat emészt fel, ha 210*150 cm-esre szeretném csinálni, hány hetet/hónapot ülnék felette, és milyen mintával érdemes készíteni? Nekem a profilképeden levő minta nagyon tetszik, annak mi a neve, és haladós?
köszönöm! és sok sikert a továbbiakhoz!

MrsYarnart írta...

milyen szép! és már arant is tudsz :) pedig nem is olyan régen - nekem legalábbis úgy tűnik - még hihetetlen kitartással kötni tanultál!

florentine írta...

Melinda, köszönöm szépen:-)

a címem: szinre.szin@gmail.com, kérdezhetsz itt is, az adott bejegyzésnél is (látom az utolsó hozzászólásokat) és e-maiben is. ja, és fb-n is :-)

minta: a nagyinégyzet a legegyszerűbb, ami csak van és nagyon haladós, de milyet szeretnél? Ha a takaró címkére kattintasz (jobb oldalon), találsz nálam hexagont (nem igazán favorizálom) és hullámosat, viszont rengeteg szép van még, ami egyszerű is.
Balra az attic24 blogra kattintva szebbnél szebbeket találsz (pl. a hullámos is Lucytől van), angol, de nem akadály, mert szuper képes leírásai vannak.

Idő: attól függ, milyen lelkes vagy :-) én a szeretetvarázs takarót kb. 60 óra alatt horgoltam meg, az talán 90×150

mennyiség: a mintától, fonaltól, tű méretétől függ, a bejegyzéseim alján az egyes takaróknál mind ott szerepel a súly is, abból ki tudsz indulni

florentine írta...

Éva, most is tanulok, és egyre több minden van,amit még nem tudok :-)

florentine írta...

de mi is ez az aran? mert fonalvastagságként nem értem.