2012. december 11.

A cserebere nyakmelegítő

nemcsak elkészült, hanem már célba is ért. Még októberben kezdődött a facebookon a móka, mindenki kapott egy nevet a csoportból, és indulhatott az agyalás. Egy kérdőív volt a segítségünkre, hogy mégis minek örülne a párunk. Szín, textúra, anyag - ezeket lehetett támpontként megadni. Nálam a mindegy volt a kulcsszó, lényegében szabad kezet kaptam.

A választásom a Drops Alpaca Pink színére esett, és Drops egyik mintájára.* A fonal egy szállal nyakmelegítőnek szerintem elképzelhetetlen, hideg és távolságtartó, két szálat összefogva viszont rögtön meleggé és barátságossá vált. Én sem értem igazán, hogy lehet ekkora a különbség, de higgyétek el, nagyon nagy!

Sokféleképpen hordható, meleg és puha, már szinte vállmelegítő.


Ez a vidám változat,


ez a mélázó,


ez pedig a bohókás.



Melyik tetszik?



Minta: Drops 123-16
Fonal: Drops Alpaca - 100% alpaka
167 m/50 g - Pink
: 5.00 m/150 cm
Súly: 230 g


És hogy én mi kaptam? Sylvitől egy mustárszínű, mesésen puha Growing Leaves nyakmelegítőt. Remélem, Syliv fotózta, és be tudom linkelni, (igen, itt látható) nálam sajnos még rat magára. 
 


* most írjam, hogy Drops 123-16? Tartsanak már ők is elnevezős játékot, mert ez így nagyon béna!

És nem, a képeken nem én vagyok!

2 megjegyzés:

MrsYarnart írta...

egyértelműen a vidám :)

florentine írta...

csak tudnám, min röhögtünk éppen!