2012. május 25.

Az IKEA kínálatában szerepel

most ez a sült zöldséges finomság, én az eredetiből nem ettem, viszont kaptam egy receptkártyát azzal a kitétellel, hogy ezt ki kell próbálnom!

Finom és egyszerű, a zöldségek aprítása után sokat nem kell vele foglalkozni és bármivel fűszerezhető. Nálam most a kakukkfű volt hangsúlyos, de lehet bazsalikom, zsálya, vagy ami kéznél van. Bulgur helyett kuszkuszt csináltam hozzá, mert az volt otthon, és ezennel rá is kaptam, eddig leginkább csak rakosgattam ide-oda a dobozát, hogy finom ez, majd csinálok. Tíz perc alatt semmi munkával köret varázsolható belőle!


A recept az IKEA oldalán is szerepel, bemásolom, mert az akció csak május 30-ig tart, szerintem hamarosan leveszik. Chili & Vanilia receptje. 

Grillezett csirkemell citromos-sült zöldséges bulgurral

Hozzávalók (4 adag)
30 dkg padlizsán, felkockázva
25 dkg cukkini, felkockázva
1 piros kaliforniai paprika
2 lilahagyma, cikkekre szeletelve
50ml olívaolaj
só, bors
1 citrom reszelt héja
1 csokor petrezselyem, finomra aprítva
10 dkg durva szemcséjű bulgur
4x15 dkg csirkemellfilé

A felkockázott zöldségeket és a lilahagymát összeforgatjuk az olívaolajjal, sózzuk, borsozzuk. 200C fokos sütőben 30 perc alatt megsütjük, hogy a szélek kissé karamellizálódjanak. Amikor megsültek, rászórjuk a reszelt citromhéjat. A bulgurt kevés olívaolajon átforgatjuk, felöntjük 2,5x-es mennyiségű vízzel, majd puhára főzzük. Összekeverjük a sült zöldségekkel, végül hozzáadjuk a finomra aprított petrezselymet is. Grillezett csirkemellfilé köreteként tálaljuk. A csirkemellett serpenyőben mindkét oldalán megsütjük. 


Nincsenek megjegyzések: