2011. július 21.

A legnépszerűbb fagyi

nálunk a hagyományos kategóriát képviselő gesztenyefagyi. Csak összekeverem és majdnem kész. Fagyigép nélkül is próbáltam, működik. 

Ha valami gyümölcsösre vágyom, akkor David Lebovitz joghurtos eperfagyi receptje alapján bármilyen gyümölcsből finom fagyit lehet készíteni, eddig volt eper és málna, most a szeder következik. A kávéfagyija ütős, a koffeinadagba tessék belekalkulálni.

A különleges kategória egyértelmű győztese Chili&Vanilia levendulás-fehércsokis házi fagyija. Hihetetlenül jó az állaga, valószínűleg attól a kevés fehércsokitól, amit egyébként nem is szeretek.

A fantázia kategóriában pedig két versenyző halad fej fej mellett, az áfonyás krémsajt fagyi, ami málnával és sok Zabfalatokkal is remek, és a sörfagyi, aminek az íze és az állaga is különleges, én általában Staropramentet használok hozzá.

Azt pedig, hogy létezik tojás nélküli csokifagyi, soha nem gondoltam volna. A receptet még egy kicsit lehet egyszerűsíteni: a csokit csak vékonyra csíkoztam, majd a langyosra hűlt masszába dobtam, kicsit vártam, hogy átmelegedjen, majd átkevertem. Ma készül belőle a negyedik adag. Korábban Joanne Harris receptjét használtam, bár azon, hogy a kukoricaliszt tényleg kukoricaliszt-e, néha elgondolkoztam. Most már azt mondom, kukoricakeményítő.

A citromfagyit még keresem, régóta, de nem adom fel!

Nincsenek megjegyzések: